Tapahtumasarja Tapahtuman sarja: Veistoskävely lapsiperheille

Veistoskävely lapsiperheille

3.8.2022 @ 15:00 - 16:00

€10

Kuopion torilla on paljon erilaisia veistoksia. Osa niistä on niin yllätyksellisissä paikoissa, ettei niitä välttämättä heti huomaa. Tiedätkö, millaiset kummalliset kengät on jätetty penkin alle, mistä löytyy pullopostia, entä missä tanssahtelevat Kuutar ja Päivätär? Kävelykierroksilla seikkailemme torin alueen veistoksia etsien ja ihmetellen. Erityisen huomion saa leppävirtalaissyntyisen kuvanveistäjän Pekka Kauhasen yllätyksellisiin paikkoihin sijoitellut veistokset. Kierros on suunnattu lapsille ja lapsiperheille. Tervetuloa viettämään kesäistä keskiviikkoiltapäivää opastetulle veistoskävelylle hauskassa seurassa.

Lapsiperheiden veistoskävelykierroksia järjestetään keskiviikkoisin ke 8.6., 6.7. ja 3.8. klo 15. Kierros alkaa Kuopion taidemuseolta. Osallistumismaksu on 10 €, mutta alle 18-vuotiaat pääsevät kierrokselle veloituksetta.

Varaathan mukaasi mukavat kengät ja säänmukaisen vaatetuksen. Vesisateen yllättäessä emme järjestä kierrosta. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan museon sosiaalisen median kanavilla.

3.8.2022
€10