Koko kansan Kantti -teatteriesityksen avoimet harjoitukset Kuopion museolla

2.2.2023 @ 17:30 - 19:30

Vapaa pääsy

Teatteri Neljäs Soitto järjestää Kuopion museossa tulevan produktionsa ”Koko kansan Kantti” avoimet harjoitukset torstaina 2. helmikuuta klo 17.30–19.30. Avoimissa harjoituksissa pääset muun muassa näkemään, millaista reittiä pitkin yleisö valmiin teatteriesityksen aikana museon tiloissa liikkuu ja miten kohtauksia harjoitellaan. Tule tapaamaan tekijöitä ja kokemaan, miten teatteriesitys valmistuu!

Tapahtuma on maksuton. Tilaa on 30 hengelle ja käytössä on ennakkoilmoittautuminen. Ennakkoilmoittautuminen avautuu ke 18.1.2023. Ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen neljassoitto@gmail.com. Tapahtuma ei ole esteetön.

Produktion työvaiheita ovat tukeneet Taiteen edistämiskeskus sekä Kuopion kaupungin kansalaistoiminnan palvelut.

2.2.2023
Vapaa pääsy