Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.
Tapahtumasarja Tapahtuman sarja: Kimonoseikkailu Kuopion korttelimuseossa

Kimonoseikkailu Kuopion korttelimuseossa

30.3.2022 @ 10:00 - 11:00

Mies pitelee viuhkoja, joissa hauskat japanilaiset hahmot.

Nukketeatteri Sytkyt esittää:

Kimonoseikkailu Kuopion korttelimuseossa

Lempeitä Japanin terveisiä lapsille.

Nukkenäyttelijä Juha on saanut lahjaksi kimonon Japanista. Joka ilta hän asettaa kauniin vaatteen vaateripustimelle ja käy nukkumaan. Kun kuun valo osuu kimonoon, se alkaa elää ja kertoa pieniä tarinoita Japanista. Kimonon sisäpuolelta löytyy vuoristo, ulkopuolelta merensini…

Lapset tutustuvat pikkuesineiden, musiikin ja tietysti vanhojen tarinoiden avulla kaukaiseen Japaniin.

Kesto 20 min, 4–8 vuotiaille.

Esitykset ryhmille 30.3. klo 10 ja 31.3. klo 10. Esitysten täyttyessä tarjoamme lisäesityksiä.

Varaathan paikan ryhmällesi etukäteen. Lähetä toivomasi esityksen nimi ja aika (pvm, klo), ryhmän koko sekä nimesi ja puhelinnumerosi osoitteeseen korttelimuseo(at)kuopio.fi tai puhelimitse 017 182 625 (ti-su, klo 10-15)

Esitykset perheille lauantaina 2.4. klo 13 ja klo 14. Esitykset sisältyvät museon pääsymaksuun.

Tiedot

Päivämäärä: