DJ-musiikkia: DJ A. Lahti

21.7.2023 @ 16:00 - 19:00

PE 21.7. KLO 16-19 DJ A. Lahti Funk Soul Block party classics. Kaksi yhden hinnalla taidemuseoon.

Kannun henki -näyttelyssä saa tanssia! Perjantaina 21.7. klo 16–19 DJ A. Lahti soittaa näyttelytilassa funkkia, soulia ja block party-klassikoita. Kuopion taidemuseo on poikkeuksellisesti auki kello 19 asti ja klo 16-19 taidemuseoon pääsee kaksi yhden hinnalla!

Kannun henki on ennennäkemätön kaupunkitaiteen moninaisuutta käsittelevä näyttely. Esillä on laaja kirjo teoksia taidemuseon seiniin maalatuista tekstipohjaisista graffiteista suuriin katutaideteoksiin ja veistoksiin, sekä Urbaanin tallentamaa, kuopiolaista graffitiskeneä avaavaa dokumentaarista aineistoa. Kannun henki on Kuopion taidemuseon ja Katutaideyhdistys Urbaani ry:n yhteistyönäyttely.

Taidemuseon pääsymaksu on 10/5 €, alle 18-vuotiaat ilmaiseksi ja museokortti käy maksuvälineeksi.

21.7.2023
Kotisivu: